Wednesday, April 15, 2015

Review pencuci muka "Nutriwhite Shaklee"

Gentle Deep Foaming Cleanser 

Setelah banyak produk aku guna... setakat ni pencuci muka Nutriwhite Shaklee memang best!

Kenapa aku cakap best? sebab aku suka Shaklee? heehee..bukan itu alasannya, aku pernah guna macam2 pencuci yang ada collagen, ada paraben, hidrokinon [banyak digunakan pada produk kosmetik salah satu kaedah pengelupasan kulit] yang beli kat farmasi, kedai runcit atau beli kat pengedar2 barangan kosmetik nih.. bila dah meningkat umaur 3series ni baru la cari ilmu tentang produk kecantikan yang semulajadi ni..dulu pakai main belasah..janji cuci muka je. Tak kisah la pencuci muka tu ada bahan merbahaya atau 'racun' atau tak.

Setakat ni Pencuci Nutriwhite mendapat testimoni dan review yang baik dari pengguna.

Memang takde bahan kimia yang memudaratkan kulit, semua dari bahan alam semulajadi. Kebanyakan review mengatakan [termasuklah aku yang menggunakan] pakai sikit jek..setakat besar kacang peas tu dah cukup. Satu tiub 150ml tu mampu bertahan selama setengah tahun taw!! Dan yg SPECIALnya pencuci muka Shaklee ni.. takde wangian...takde bau... langsung takde! so..kat situ kita dah tau.. Ia memang sangat semulajadi tanpa pewangi.Aku rela takde bau-bauan janji kulit dicuci bersih.

Sesuai digunakan perempuan atau lelaki. Ia bukan sahaja membersih secara mendalam [deep cleansing] , menyegarkan [refreshing] tapi ia juga memberikan kesan licin, lembut dan tidak mengeringkan kulit sebaik sahaja dicuci [gentle and flawless].

Bahan-bahan utama yang digunakan untuk menghasilkan Pencuci Muka setaraf produk kecantikan terkenal ni seperti :

1. Rumpai laut - membuang kotoran dan sel sel mati serta menegangkan kulit.
2. Alga Hijau - membuang toksin dan mengekalkan kelembapan kulit
3. Strawberry Begonia - Menyeragamkan warna kulit, mencerahkan dan tiada lagi kulit kusam.



TESTIMONI pengguna [sumber]




Untuk set penuh penjagaan kulit NUTRIWHITE SHAKLEE



Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:


Lyna Sabran
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1109279 ]
 ♥ Contact No | WhatsApp | SMS :019 680 0226
♥ Emel : mummy.beela@gmail.com
 ♥ Blog :http://mummynabvitalounge.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment